Q/A

Nästa planerade resa?

London, imorgon

 

Vem sov du senast med?

haha slaggade hos Weronika igår

 

Senast sedda film?

Ass backwards tror jag.

 

Vem var den senaste som ringde dig?

Hahah Farfar faktiskt!

 

Senast 3 inkomna sms?

Omg babe finns alltid här för dig, jag är din axel att gråta på <3

Don´t follow my footsteps, I walk into walls. hahahahaha

Älskar dig också <3 <3 <3 Sov så gott.

 

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?

kollat klart på alla avsnitt av himym. ;( ;( ;( behöver ditt stöd

 

Vem och vad skrev någon senast till dig på Fb?

Christoffer- På mariestads tågstation :*

 

Vart vill du åka just nu?

Till en saknad vän.

 

Vad ska du göra imorgon?


Flyga till London och troligtvis shoppa och sen gå på spa på kvällen. :)

 

Vad skrattade du senast åt?

hahha en vine, btw min favoritapp

 

Senaste köp?

Sminkborttagning

 

Vad har du på dig?


turban för mitt blöta hår och en t-shirt

 

Hur mår du?


Jag har en jobbig period just nu

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback